mellandagsrean is the shit

tjenis. igårkväll var jag bara hemma tills lilla erika kom hem till mig, varade inte speciellt länge för vi åkte hem till henne o fixa lite grejer,sen hem till mig o så sov hon här  :p va så trött o somna ganska fort ...trött efter alla dessa jobb dagar..o stackarn va vaken typ hela natten o kunde inte somna, o så kommer ja där med knäna i ryggen o är närgången o söt :D hahah..

vakna imorse av att larmet ringde eftersom vi skulle upp tidigt o göra oss iordning för en långdag på stan/ikano! men aeee när larmet ringde sa ja bara till erika.."nu är klockan 10 och jag ska INTE gå upp, gonatt" hahah...så äre när man är trött som en liten gris. menmen efter några timmars sömn igen gick vi upp o drog oss till stan, hitta endel..och sen vidare till ikano för lite spring ;) är nöjd med mina inköp faktiskt, men mindre nöjd att ja slösa massa pengar...hehe.. sen hem till erika ett tag o chilla o käka. sen hem till mig o softa o käka o sen en helkväll med wordfeud spel med familjen + erika och jennifer. tänk att hela min familj spelar nu hahaha,,beroende framkallande! bild kommer på mina inköp senare eller imorgon. pusssss  nu måste ja lägga mig i sängen så ja orkar med ett jobbpass imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0