me <3 u

åkte ju in till stan med amanda tidigare idag för o inhandla de sista julklapparna! och sjukt mycket folk vare verkligen...så vi var inte kvar länge utan köpte det ja skulle sen åkte vi hemåt. va inte hemma speciellt länge utan tog bussen till berga där mamma och dom var, vi fikade o lite sånt, sen stack jag hem till min bebi. kollade film o sånt. sen på hemvägen gick jag förbi 68an o inhandla min älsklings kycklingrulle o nu har jag precis målat felicias naglar så nu är dom röda och fina inför imorgon! :P ska ta mig en dusch nu tänkte jag..eller först träffa elin en sväng. sen lägga sig skapligt för att orka med jobb imorgon tidigt o sen orka med en hel dag hemma med massa mat och julklappar...helt sjukt att det är julafton imorgon! men det ska bli kul...mindre kul att jag bokat upp mig på jobbet tre dagar i rad...morgon pass också! men det blir cash floooow eftersom de är röda dagar. hehehe pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0