living young and wild and freee

kom hem för ett tag sen från att ha varit hos lena maja milly o kaj :) vi va där på en liten förtidig julafton haha. :p barnen fick julklappar och ja räknas inte in.. :( får vänta till lördag haha..nu får jag se om ja åker och träffar ett par vänner eller stannar hemma o ser oc ikväll, de märks  ;) ska slänga in lite bilder ja glömt lägga in tänkte jag med.


tidningen som vi var med i, jag och amanda o många fler. inte nöjd med alla bilder riktigt
men det duger...finns att hämta lite överallt! och är gratis



igår innan jag gick ut







myspys, körde skipbo hos amanda :)


hos maja o milly



sexig rosa julgran


ja o milly


gungade gjorde jag! :D



ooo så körde vi kurragömmmmma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0