julafton 2011

min julafton var helt underbar! :)♥ dagen började dock med jobb..men dagen gick fort och sen fick jag skjuts hem av therese o så va mormor och morfar hemma hos oss, blev att byta om och fixa till sig lite fort för att sen äta julmat här hemma, mums det är så gott, speciellt mina älskade revbenspjäll ♥ o så ost o kex ehehe. och senare kom syrran och david hit med :D då fick vi äntligen öppna våra julklappar och jag kan inte vara mer än nöjd! det är ju så svårt att säga vad man vill ha nu förtiden, förr kunde jag sitta och berätta i timmar om vad jag önska mig men nu är det typ ingenting speciellt ? vill ha massor till ja flyttar hemifrån ialf helt klart :p när det nu blir...haha och nu har jag en hel del faktiskt sen innan också  :p sen käka vi ostkaka o sånt oh de är så underbart götttt! och så kollade vi såklart på kalle anka, det är ju en tradition vetni ;) senare mot kvällen kom jocke, jennifer, linus, louise  med hundarna och mats mamma! så blev lite gott o äta o fika ockå. och en del snack o sånt dära! :D nu har alla åkt hem och jag ska börja lägga iordning mina julklappar och fixa lite grejor. och vänta på att bilderna o allt ska bli färdiga..håller på o för över till min nya hårddisk jag fick idag eftersom min förra gick sönder..o det är ju inte lite bilder jag har så det tar ju sin lilla tid :p

ikväll blir det sängdax "tidigt" igen, eller skapligt iallafall för imorgon väntas jobb 7.15 igen....orkar inte ;o och just fan!! måste ju ställa mig o baka någonting nu...ska tydligen ha med oss något o äta imrn till alla ? tror ja bakar något lätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0