I'm stronger then this no more walkin round with my head down

tjena tjena, sitter här nyduschad och har precis målad naglarna rosa  :) annars har jag inte gjort
något speciellt mycket idag mer än jobb dårå . har fixat lite i lägenheten brevid och så
sovit o gjort lite plugg , känner mig rätt duktig ändå..men sen är det jobbiga att kunna
plugga in allt i huvudet som är till den här veckans prov, redovisningar osv. usch...

mitt fina pepparkakshus ja gjort på iv valet, och så masipan figurerna som är dösnygga! :D
dock saknas vissa..glömde ta kort på dom  :p men lätt finaste pepparkakshuset ever, med tanke
på att jag gjort ritningar själv, fixat allt så det sitter som det ska, fönstrena osv :p alltså allting.

tomten är ju lätt snyggast!



oså tillsist en bild på våra hårbollar här hemma, så fina :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0