heheheh, ja e modig jag!

hejsan på er där ute :) sitter och kollar på CSI samtidigt som jag försöker få in massa plugg i hjärnan!
tror väl jag kan lite iallafall :D nervös inför morgon dagen då vi ska stå och redovisa vårt PA inför flera
olika klasser...läskigt!  men ska väl gå bra, skönt när det är över, då kan ja andas ut!

annars har dagen bestått av att gå i skolan 1 lektion typ . fixat de sista inför imorgon. och så stan med
elin en stund efter att vi slutat, fixade endel. stack till friskhuset och sen till blodtappen där jag va så duktig
och lämnade blod. heheh hon sa att jag va som gjord för o lämna blod, bara forsade ut as fort gick det!
sen fick vi chilla där o fika o sånt eftersom ja inte fick gå därifrån om ja skulle må dåligt! men aee gud..
nålen va as fet! lite läskigt vare faktiskt, men stolt ialf:) sen drog vi oss hemåt, och har duschat o fixat lite
och försöker som sagt plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0