for you i would have done whatever

jahoppp, ligger helt död i sängen :p orkar inte röra mig ehhehe ska nog sätta på en film som en söt liten vän tipsa mig om igår. igår hade jag tänkt ha en kväll för mig själv, hade lagt mig i sängen o satt på en film o allt med chips o julmust, så kom en vän som drog efter en stund vi kolla klart på filmen. sen fick ja ett samtal så min bebi o hans vän kom hit till mig! :D vi chillade o sånt sen kom även elin också. en riktigt bra kväll o massa mys o skratt. fyfan hahahah kunde inte andas för ett tag... :p endel drack o sånt kuligt.  elin åkte hemåt vid 2 typ o de andra två tog sista bussen ;) sen la jag mig i sängen o somna nästan direkt, helt utslagen efter en sån lång skoldag och kväll :*  ae men nu ska jag sätta på en film tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0