fade into darkness

wazzzapp! sitter här och mår faktiskt jävligt bra för o va "bakis dag". igår vare en helt vanlig skoldag som alla andra dagar, efter skolan gick jag en snabbis på stan med lara för o fixa det sista inför malins firande , sen träffa vi sirva. sen stack ja hemåt o gjorde mig iordning o så kom erika till mig med. sen tog vi bussen hem till malin där martina var..senare rullade resten in, maggan, li och emmie. vi började med maten som malin o martina fixat, så gotttt massa småplock! :) åt tills ja sprack typ..! oså drack vi lite på det också, oså kom det bästa..efterätten! massa olika frukter som vi doppade i smällt vit choklad och så vanlig choklad. så underbart gott vare! :) efter några timmar hemma hos malin så drog vi oss vidare till stan där det blev en krogenrunda! min älskade malin hade jävligt kul iallafall lille alkis ♥ träffade sophie ute också så va med henne och natha en stund :) tog sista bussen hem till bebi. träffade en kompis på bussen dit så det va soft, fick lite sällskap ialf oså snacka vi en heldel , en överraskning vare ju ialf för den andre vi träffa ;) :*  :p menmen. sen hem o lägga sig i sängen...somnade rätt fort tror jag endå men vakna ett par gånger inatt/imorse av att ja nästan dog av törst så hällde i mig läsk :D imorse vakna vi rätt tidigt, satte på tvn o låg o kolla o käka chips osånt. o så fick ja godaste frukosten, den är guldvärd! sen tog jag bussen hem totalyyy dead o nu sitter ja hääär. ska ta mig en dusch nu tänkte jag. :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0