trött..

stack till centrum innan praktiken idag, motion där ;) ahahah. sen tog ja bussen till rese, träffade älskling och hassan, va med dom lite sen tog ja bussen till praktiken. det va skit segt idag men chill somfan för då slipper man göra massa skit :D men duktig som jag är vågade jag ta första steget och ta ett venprov, det är ett blodprov med nål o grejjer i armvecket,skit läskigt (a) och så fick ja även veta att 2 st på min avdelningar har blodsmitta, hepatit B. menmen, jag är vaccinerad mot det och så har vi handskar på oss =) sen tog jag bussen hem vid 9. och nu sitter jag här, har precis ätit oså. snart blir det duschen och sen sängen! börjar 7 imorgon, men mami skjutsar mig som vanligt på morgonen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0