felicia 2 år idag, och 1 år imorgon med min assan

jag och amanda åkte in till stan igårkväll för en fika :) träffade på min fina vän Alice där med, vi va på cioccolata och drack varm choklad med grädde och mashmallows. aaaaas gött! träffade även på Maria med, länge sen man såg den tjejen! träffade massa härligt folk. efter ett tag kom danyar jonte asim och darya ;) va med dom ett tag. sen stack dom och vi träffade assan och redir o alla dedär =) pussade lite på min babe sen gick dom vidare till krogen så jag och amanda tog bussen hem till henne, vi gjorde inte så mycket. snackade mest oså o tog det lugnt bara. somnade efter ett tag, hade ont i magen o va så trött :( sen vakna jag vid 3 mitt i natten av att amanda väckte mig haha. sen efter ett tag somnade vi om igen. fast låg och pratade lite. 

en värd kväll faktiskt, skönt att bara va med amanda ♥

vaknade vid 12 tiden idag, låg och snackade oså, sen efter ett tag gick jag hemåt för att fira Felicia, linus dotter som fyller två år idag, GRATTIS♥ så har vart här inne och firat henne med tårta o presenter oså! =) hon blev glad iallafall,när vi tog fram tårtan sa hon "jaa tårta! fisia blååsa" så blåste hon ut ljusen ;) hon är så gullig! nu har Louise kommit med, hon har fått såna muskler alltså, sjuuukt!!!

och jag har bokat biljetter till bio ikväll med min finaste ängel! blir massa mys ikväll, bio,  ut och äta något och sen hem till mig och mysa och bara va med varandra. vi har ju vart tillsammans i 1 år imorgon :) 21 november♥ jag älskar dig mitt hjärta!!!!!

nu ska jag fortsätta va social här inne, sen blire att fixa sig lite och sen drar jag och möter baby i stan. pussshej! kommer bli underbart ikväll :)

Kommentarer
Postat av: malin

ÅH vi hade med tänkt gå på bio ikväll! haha<3

2010-11-20 @ 18:32:28
URL: http://nilssonmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0