skön helg & helt underbar bortsett från vissa saker!

fredag : min vän evelina kom till mig efter att jag skrivit inlägget sist, vi gjorde inte mycket, jag erika och eve satt och spela kort hela kvällen typ och chillade bara. en skön kväll faktiskt ;) sen vid 11 tog vi bussen till rese för att jag och erika skulle ta 540 till henne i slaka. eve tog 3an hem till ryd sen med. när vi gick av bussen där ute i vildmarken hahaha (landet) så såg vi fan ingenting, det va dimma och allt och kolsvart ute! bilarna kan inte ha sett oss speciellt mycket och från bussen hem till henne är det typ 1 km att gå :p . vi åt mat och sånt när vi kom hem sen efter ett tag la vi oss ;)

lördag : vaknade upp hos erika vid halv 8 typ på morgonen, fyfaaan och hade svårt för att somna om :( men det gick tillslut och då sov vi till 12 tror jag =) gjorde inte så mycket, tog det bara lugnt resten av dagen, kollade på film, åt godis och åt och spelade spel, körde frågesport spel hahha fan va oallmänbildad jag är alltså!!!  vid 9 på kvällen skjutsade susanne hem mig iallafall, sen tog jag en snabbdusch och föna håret och tog på mig kläder och sprang till bussen för att åka till min finaste, allt löste sig när jag kom dit =) vi satt och kollade på tv med hans bröder när jag kom dit ;) sen med hans mami och papi, som fyllde år också, grattis till dom! :) jävla assan alltså, assan gav mig en grej som hans mamma hade gjort, en stark grej, fyfan och han skulle göra den "mildare" enligt honom genom att ha på en krydda. ville bara döda honom efter, det va det starkaste jag ätit och jag kunde inte andas! fyfan vad min mun brändes!!! den jävelln :( ajja vi gjorde inte mycket, kollade på tv hela natten i vardagsrummet typ (a) vi va inte trötta, eller jag va inte det, första gången assan är trött men inte jag =) ajja snackade i telefon med amanda inatt med, jag och assan hahahahha fint samtal dedär ;) sen gjorde vi inte så mycket, la oss rätt sent och myste och somnade! alltid lika mys att sova med min babeee♥

söndag : idag sov jag hårt kan jag lova er ;) sov till 12, inte varje dag jag gör det..vi gjorde inte så mycket, jag fick min godaste frukost där ;) en grej hans mamma gör och te. kan inte bli bättre! ;) sen har vi bara kollat på tv och sånt :) tog bussen hem kvart i 3 och har pluggat klart svenskan idag, har en grej kvar att göra men det gör jag imorgon, orkar inte mer idag =) är lite barnvakt nu för mamma är och hämtar en kompis på akuten som hon skjutsa dit förut, fast ja kollar på beck iställlet, tror oskar klarar sig själv ;) om ett tag blire sängen , ciaaaooo =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0