ullared all day long

stack till stan igår och fikade med erika sahar och amanda. satte oss på de nya espresso house ;) satt där ett tag, hände inte så mycket mer. tog bussen hem halv 12. erika gjorde det med. sen åkte jag hem o la mig i sängen, assan kom efter ett tag. efter mycket problemas blev det bra igen och jag sov inte mer än 1 timma inatt.

vid 3 gick vi upp igen jag och babe sen tog vi bilen tillsammans med mamma madde och mats mot ullared ;) en hel dags shopping där, fyfan är helt död, mina ben är helt borta och jag är svin trött, kommer nog sova skönt inatt ;) hittade inte så mycket, mest saker till rummet oså, men också andra saker ;) tror assan är i chocktillstånd fortfarande och ont i kroppen han med :p ajja, när vi kommit hem så skjutsade mamma hem assan & så madde till David ;) sen åkte jag och mamma och tvättade bilen på hennes jobb och sen åkte vi förbi hos assan igen och plockade upp honom :) nu är vi här hemma, jag har precis duschat, assan ligger i min säng och kollar på tv ska väl lägga mig där jag med. 



äckliiiga
euuuuuuw
fuck ittt

Kommentarer
Postat av: Tommyirene

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-01-25 @ 10:37:34
URL: http://tommyirene.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0