trött efter en skoldag!

idrott idag, hade teori fast typ mätte puls o skit, fattade inte riktigt var teorin i det var! ;) efter det hade vi naturkunskap o sen lunch, satt kvar i skolan med min underbara vänner, sen åkte jag malin och elin iväg ett tag, nice det, haha ;) dont care! sen stack jag och elin till vårt iv val, fick lära oss hur man viker dukar på resturanger osånt, sen slutade vi mycket tidigare än vi skulle, så skönt alltså!  sen tog jag bussen hem, träffade på evelina där, satt o snackade på bussen, saknar ! och sen har jag bara vart hemma tills nu, får se om planerna blir som jag vill ikväll annars får vi se vad som händer =D pussssss

like i care about you?? didn't think soo ;)


elin säger tummen upp för skolan, HAHAHA


ALICE TRÖTT EFTER EN LÅÅÅNG DAG I SKOLAN =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0