tisdag, sjuukt & snööö

stack till stan med min älskling igår, mötte upp honom kerrar andreas och någon mer. gick runt lite och sen gick ja o baby och köpte leggings till mig :) sen åkte vi hem till mig, jag blev skit dålig när vi kom hem hit så jag somnade rätt fort, hade så ont överallt.. :( feber, huvudvärk, frös, skakade, ont i halsen och allt..jävla skiit. så assan somnade oxå efter ett tag. sen vid halv 10 vakna ja och väckte honom, så han åkte hem vid 10 ungefär. ja somnade om direkt då..känns skönt men va lite svårt att somna eftersom ja hade så ont överallt. 

vaknade idag vid halv 6 och kunde inte somna om. men tillslut gick det..vaknade för några timmar sen igen. har inte gjort speciellt mycket. stannade hemma från skolan idag med, skulle aldrig klarat av skoldagen.. kollar på skärgårdsdoktorn nu , det piggar upp mig lite :) men känner mig lite bättre nu iallafall, har bara ont i kroppen och är seg nu :) känns bra! 

juste, när ja kolla ut från fönstret imorse såg jag att det börjat snöa, det va inte lite heller :p så låg och kolla ut på snön ett tag hahaha




fick den här av min bror i lördags, så gullig han är ! :)




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag glömde min teckning i Linköping :(

2010-11-09 @ 17:58:05
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0