sjukhuset sen..

somna rätt tidigt igår tror jag, och vaknade med mobilladdaren runt hela kroppen ;) mys. plattade håret och tog på mig idrottskläder sen stack jag till rese o tog 16 till tc för vi har idrott där. fyfan alltså, hade vikarie och det var den värsta idrottslektionen vi haft på väldigt väldigt länge! jävla konditions grej hade vi, fyfan vad vi sprang hela jävla tiden,och avslutade med idioten, fyfaaan alltså!! hahaha. iaf sen tillbaka till skolan för o ha naturkunskap sen slutade jag och sitter hemma nu :) äter makaroooner (a)

pappa ringde mig förut och berätta att min farmor åkt ambulans in till norrköpingssjukhus idag pga hon har skkiit lågt blodtryck och tappat mycket blod, haft blodstörtningar..men nu har dom skickat henne till linköpings sjukhus med , antar att dom är duktigare där ;) så ska få ett till samtal från pappa om ett tag så möter jag honom och åkte till sjukhuset till farmor.

ska till stan med min fina amanda med :) så ska snart åka dit för o möta henne och kanske jonte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0