Mobilblogg: psykologi

Fan vad segt det va att vakna idag, men tog bussen till iv valet iallafall, träffade på min älsklings dla så vi snackade lite oså, sen gick vi åt varsitthåll. Efter iv valet tog jag lara jossan och alice bussen till stan och gick till våran skola, har psykologi just nu, vill bara sova. men snart är det lunch, blir gott, spagetti och köttfärssås, mums:d sen har naturkunskap och svenska och sen slutar vi, ska möta min ängel i stan och kolla lite sen drar vi hem till någon av oss tror jag? Vill se skärgårdsdoktorn:( Känner mig inte riktigt frisk idag, har ont i magen:( kände av det när ja satt och åt frukost...vill inte bli sjuk nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0