måndags mys

skolan idag, tog bussen halv 8, sprang som en jude till bussen och jag hann! åkte till ljunkan och hade sista iv valet nu i funktionshinder så snart börjar ett annat med min kära elin! :D sen hade vi vanliga lektioner o slutade 14.50 , åkte direkt hem , va så trött! så har pluggat och gjort klart min svenska helt nu, känns skönt det! sen har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt här hemma, skönt att va hemma ibland. har lite ont i huvudet ;/  har tagit en huvudvärkstablett så får se hur det blir. kan inte somna med huvudvärk för då vaknar jag med det imorgon...har duschat precis så ska gå o kolla på tv nu o se om det finns något bra på tv ;) gonattt ♥

tänker på dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0