joina honom

kollade på stay alive igår med tjejerna, mys haha sahar va skit rädd hela tiden ;D vid 11 tog jag och erika bussen till rese, hon åkte hem till sig och jag till babyy. han mötte mig, så kolla vi på film o myste oså, hahah asså ville bara slå honom igår alltså ;)
vaknade många gånger imorse, kom inte från babe förens vid 2-3 tiden. har vart hemma och tagit det lugnt bara, vi har lagat mat åt familjen och oss själva. första gången assan lagar mat och han misslyckades inte den här gången (a) har inte gjort så mycket, han bråkar med oskar  :d nee men vi sitter och spelar kort i köket, måste gå tillbaka nu han dampar-  peeeeeeeace

älskar min ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0