jag älskar dig från botten av mitt hjärta

JAG ÄLSKAR DIG ASSAN!
världens finaste, underbaraste, vackraste, bästa

21 november 2009 blev jag tillsammans med en underbar kille som heter assan mbye.
vi träffades på en fest i sturefors, och efter den festen började vi träffas lite då o då och nu är de vi!
du är en ängel utan vingar hjärtat, du är något av det bästa som hänt mig!
vi har haft det lite upp och ner och har vart svårt ibland men vi har alltid klarat oss
igenom det, det är sjukt , men älskar man varandra så gör man det, vi är starka tsm!
ifall du lämnade mig skulle mitt hjärta falla i tusen bitar och inte gå att laga igen...
det är väldigt svårt för mig att förklara hur otroligt mycket du betyder för mig,
det är svårt att finna orden, och orden jag hittar kommer inte ens i närheten av hur mycket du betyder.
du är ljuset i mitt liv min lilla ängel.
för varje dag som går så älskar jag dig ännu mer än dagen innan även fast jag tror att jag ligger på toppen.
jag tänker att det inte går att älska någon mer än vad jag gör men den tar aldrig slut min kärlek till dig bara växer och växer, jag känner mig som nykär efter 1 år, känslan är lika underbar som du.
jag har så fina minnen med dig älsking och så många mer ska det bli.
allt är underbart när jag är med dig, även att vi har våra småtjafs men det hör väl till?
jag älskar din humor, ditt skratt och allt. när du alltid får min le eller skratta när jag egentligen
försöker vara sur på dig, fast går inte att va sur på dig, du ska alltid få mig att le..
du får mig att må bra. iloveyouuuuuuuu ♥


jag älskar dig verkligen, du betyder mest för mig min dyrbara skatt jag är så glad att vi fann varandra för du är verkligen det bästa som hänt migAlltid du och jag ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj

2010-11-21 @ 22:11:29
Postat av: Anonym

mats

2010-11-21 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0