in love

åkte till ikano med mamma och mats, mitt hjärta åkte hem till sig och vi andra åkte somsagt till ikano. vi gick runt där i alla affärer kändes det som, mats köpte en jacka, nu är han glad iaf :D sen gick vi in till IKEA lite och köpte lite, sen handla vi mat=)  efter massa spring där åkte vi hem lite, sen åkte vi till stan, stack till bikbok och köpte en ny jacka till mig :)


den:

så nu är jag glad med, en ny jacka, känns skönt att ha en svart jacka! den passar till allt och jag älskar den :) nu gör jag inte så mycket, väntar på att mamma och mats ska hämta oskar hos sin kompis i lambohov så vi kan beställa mat snart ! :) vi ska äta kina mat, älskaaaaaaaaaaaaaaaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0