i'm better than you !!!!

igår hände inget speciellt, men hade jävligt kul iallafall, kan ha kul utan dricka vet ni ;) snackade massor med sheheen babe, bäst är hon!! ♥ efter ett tag fick jag ett samtal från baby och han va påväg hit så jag tog på mig kläder och stack o mötte honom, han hade somnat på bussen så ja fick gå en bit för o möta honom hihi =) men han är världensbästa iallafall, älskar dig assan! snackade, myste och allt möjligt gjorde vi. allt känns bra när jag är med honom. han får mig på andra tankar! 

idag vaknade vi upp 06.38, WTFFF!!! hahah gjorde lite gott till oss och sen somnade vi om igen efter ett tag och vaknade vid 11. låg i sängen sen åt vi frukost och fixa oss , lyssna på musik oså, hans jävla dunk musik. sen tog vi bussen till stan, gick med honom o fixade en grej och sen mötte vi upp elin. gick o snacka lite osånt, elin är för underbar, kanske börja umgås mer ? =) vi köpte presenter till savanna som vi ska fira ikväll med bästa folket! hittade inte så mycket annat, men lite. tog bussen hem och nu sitter vi hemma hos mig. ska duscha nu och sen blire fiiiiix inför ikväll, ikväll ska bli en oförglömlig kväll, bara massa underbart folk ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0