hos min babe Mbyyyye<3

åkte till Lara igår efter mitt inlägg, va där med Linda Lara Savannah Srwa och Jossan och fixade iordning det sista inför flytten som va idag. hade jävligt kul alltså, Srwa va uppe på övervåningen 3 timmar elle ngt, Linda diska, Savannah gjorde iordning kylen, jag frysen, Lara alllt möjligt + satt på golvet och åt pizza, jossan allt möjligt. hahaha. sen skulle vi ta våran packning hem till Laras nya lägenhet så vi tog bussen dit från vidingsjö. jag gick runt med willys påsar...de måste sett fint ut ;) vi stack iaf dit och kolla lite, det var verkligen fullt med kartonger, säckar och möbler överallt. de andra lämna oss och vi gick o mötte assan o gick till coop och handlade lite =) sen lämna vi av assan och gick vidare hem till Lara. tjockade oss med cola och jordnötsringar, asss gott! och fixade iordning lite i köket oså. sen somna vi vid halv 1 eller va klockan va för vi skulle upp tidigt. båda va skiit trötta men vi kunde inte sova så låg och snackade lite mellan sofforna haha, sov i sofforna ;)

idag vaknade vi kvart i 7, fyfan va jobbigt det var. hennes bror kom och hämta oss med bil sen åkte vi till gamla lägenheten o städade det sista. fyfan jobbigt vare! Alex och Lionell kom senare, han ä så söt!! iaf, efter det åkte vi till nya lägenheten och fixa iordning. sen promenerade jag och Lara till johannelund för o gå till stångåstaden och fixa lite grejer. tog bussen tillbaka hem, båda va sjukt trötta så vi orka inte gå hem ;) sen har vi bara vart i nya lägenheten i berga och fixat med hennes bror och hans 2 kompisar. vi blev typ klara, allt gick skit bra när alla verkligen va igång och fixade iordning allt, men mer än hälften av allt som låg utspritt på golvet va sånt som skulle ner i källaren så där är det fullt nu. men vi hann iallafall att fixa nästan allt, resten får bli imorgon om det inte redan är klart, det va mest små saker kvar ;) vid 7 promenerade jag till min babe assan och innan det kom min snälla mamma, bror och mats och lämnade nya kläder o lite sånt åt mig :d känns så skönt, Assan och Lara bor bara 3 minuter från varandra, hos dom två är mina andra hem haha (a)  skit skönt, så ligger här i sängen nu , åt kladdkaka förut och nu är assan i coop och köper cola ;) hoppas han hann dit innan det stängde, han är alltid i sista minuten :D sover här inatt , ska bli mys ;) känns som de va 1000 år sen!  gonatttt

är skit trött :o känns helt fel att klockan är tillbaka dragen 1 timma, man blir trött mycke snabbare eftersom att den egentligen är 1 timmma mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0