hos amandaaaaaaaaaaa

stack och mötte amanda och jonte i stan, tog en runda sen stack jag till sjukhuset och mötte pappa för att gå och hälsa på min farmor som ligger inne :/ hoppas allt blir bra ! satt där inne på hennes rum ett tag, hon hade dropp o sånt..sen efter det skjutsa pappa in mig till stan så gick ja med honom till apoteket, sen gick jag och mötte amanda bebis, i will always stay by your side♥ vi gick runt där och sånt, sen träffa vi på min pappa igen haha, förvånade blev vi iallafall, sen stack vi hem tilll amanda, och ligger just nu i hennes säng och dör. vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll?? ajja sånt som märks. nu ska jag hem o äta och amanda följer med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0