hos amandaa

vaknade upp brevid min älskling idag, han sov skit länge, så jag gick upp och kollade på tyra banks show =) sen smsa han mig efter ett tag, tror inte han trodde jag va hemma eftersom ja skulle bort imorse egentligen;) så vi har bara tagit det lugnt idag framför tv:n oså. när mamma kom hem efter jobbet följde jag med henne till hennes fasters gamla lägenhet , rensade saker och möbler osånt. assan va hemma hos mig med oskar den gullungen, dom hade gått till mc o allt :) så efter ett tag när jag kom hem så följde jag med honom till bussen, sen gick jag hem och då va erika hemma hos mig. gjorde inte så mycket ;) sen stack vi till mc o åt lite. och nu är jag hos amanda, med sahar också. erika kommer snart hon är ute  ;)  ska se film o lite. sen åker jag hem till babeee vid 11 =) ska dra mig nu, peaceeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0