hemma nu, känns som det va ett tag sen

assan och jag kollade på film och sånt med godis och cola ;) gött somfan. somnade sen någon gång. mysssss att vakna breve min babe, har inte sovit ensam på flera dagar, jobbigt sen när ja måste sova ensam ;o vaknade idag vid 10 tiden,. men somnade om ett tag, sen gick vi upp och åt frukost o sånt. kollade på tv och lite, myste =) sen tog vi bussen in till stan, han skulle träffa sin bror och köpa jacka och jag mötte upp erika för att gå och sola. så nu är det klart ;) har inte gjort det på 10000 år. sen åkte  ja och erika hem hit, chillade lite tills amanda och sahar kom, vi körde ett sällskapsspel "med andra ord" hette det ;) fan va kul vi hade, sen va min lillebror med lite också :D fan vad vi hetsade alltså. nästan som en viss person hahaha, bara tjejerna vet vad ja menar ;) sen gjorde vi inte så mycket, gick ut på gården och drack te & varm oboy, kunde inte bli bättre ;) sen kom min babyyy och han ligger här i sängen och kollade på tv nu, tjejerna har stuckit. ska joina honom nu,puss och godnatt ♥

jag och assans brors dotter, gulligulllllll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0