hemma från en härlig kväll med bäst folk!

vid 7 tog jag bussen till felicia ;) bussen va försenad typ 20 min..kul! så fick stå där och frysa..menmen sen kom jag iallafall hem till henne efter 1000 år eftersom de typ va snöstorm, blåste fan iväg och halka o slog ihjäl mig :) kollade på paradise hotel hos henne och snacka lite skit! sen gick vi till subway o åt med malin elin och alice. mys ! satt o snackade, skrattade och allt. hade jävligt kul iaf. sen gick vi ut lite, gick till rese och frös ihjäl o halka o lite sådär fast ingen som ramla haha :D jag elin och malin missade precis min bussarna o sånt så där fick vi va i 30 min och frysa arslet av oss. hände endel där med, toerna i resecentrum stinker faan skiit alltså, värre än va de gör hos bönder, kvävdes nästan till döds hahahah =D iaf , tog bussen hem halv 11 och nu sitter jag här hemma o fryser, ska ta ett varmt och långt bad ! har sovmorgon imorn, fan va skönt. efter de blir de sängen och snacka med min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0