hemma från begravningen

fixa mig lite innan vi åkte, sen åkte vi hemifrån vid 1 typ. va på begravningsstället och väntade på dom som inte hade kommit, det va ganska mycket folk som var där, massor som man inte visste att man va släkt med hähäää. iallafall, det va jobbigare än man trodde, massor grät och kan säga att det smittade av sig rätt mycket, när man såg de andra, då rann tårarna även att jag försökte hålla dom inne och sen när man hörde allt om Göggö som dött..alla minnen folk hade berättat om oså, hur bra person hon va osv.. kändes sjukt att man va i samma rum och satt 2 meter ifrån en människa som dött..läskigt! efter att vi vart där inne ett tag och lyssnat på allt så tog några kort på alla blommor och sånt som man lämnat där. det va verkligen fint med alla blommor! våra hade Jennifer gjort, hon går florist så hon gjorde en jättefin hjärtformad bukett med blommor som vi lämnade där! sen gick alla till ett annat hus som låg en bit bort för o äta o sånt! då blev alla lite gladare iallafall. där satt vi ett bra tag ;) sen åkte vi hemmåt, och nu sitter jag här, håller på o lägger in alla bilder vi tog. lägger upp några här sen :) 

och något bra med den här dagen va ju att min syster va på besök från karlstad för o komma på begravningen :)

det var min första begravning ja gått på så man va ju lite nervös o så, visste inte hur det skulle gå till eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0