fredaag

vanlig skoldag idag, hade idrott på morgonen och betygsnack med läraren, de va nice jag va fan kung idag på idrotten =) sen hade vi naturkunskap och lunch, o sen iv val, där hade vi rullstolsbasket och något för blinda hahaha ;) kommer en video senare! sen mötte jag upp erika så åkte vi hem till mig och hon har hjälpt mig lite med min svenska läxa. snart klara men ska göra resten på söndag tror jag. orkar inte just nu, blev för trött! får se vad som händer ikväll, inga planer änn ;)ni kan ju höra av er om ni vet något man kan göra. 
sover antagligen hos erika inatt, hon ville så gärna att jag skulle se hennes rum hahaha ;) men ska dra och snacka och planera nu. herrrrrrrrrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0