fotboll bräää

stack till stan med min babe, vi träffade vato en stund ;) sen gjorde vi det vi skulle göra sen tog vi bussen hem till mig :) fyfan vad halt det är ute alltså, sviin halt man slår ju fan ihäl sig, undra hur de går imorgon till skolan för mig ;) ajja vi har kollat på fotboll här hemma, Milan - Palermo tror jag de va :p nu fattar jag iallafall lite om fotboll hahaha.  ajja min finaste tog sista bussen hem nu eftersom han har sovmorgon och jag börjar 8.10 så kan han inte sova här :( men ska iaf in i duschen nu. sen sova. gonatttt

ciaao bella♥



Kommentarer
Postat av: Jakobnatasha

Great site

2011-11-29 @ 16:53:46
URL: http://jakobnatasha.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0