ett år idag <3

igår åkte jag till stan för att möta min älskling, vi skulle hämta ut biljetterna för att sen se "red" på bio, köpte cola o sånt där sen kolla vi på filmen, underbart mysigt med min baby och en skit bra film! :) sen träffa vi några av hans kompisar undertiden vi väntade på bussen hem till mig, stog med dom ett tag och sen åkte vi hem och myste sönder! skulle ätit ute egentligen men blev inte så, så det ska vi göra i veckan istället :) det regnade och va iskallt och det blev sent efter bion med =) men vi stack iaf till mc sen någon gång på natten för vi va hungriga, träffade jonte och danyar o några där :) sen stack jag och babe hem till mig igen o åt och kollade på tv, myste och somnade med den jag älskar preciiiis breve mig, kunde inte bli bättre ♥    JAG ÄLSKAR DIIIG VERKLIGEN!!!

idag vaknade vi upp rätt sent, eller först vaknade vi vid 8 tiden och sen somnade vi om igen o vaknade senare, låg och myste o hade det bara skönt o tog det lugnt med varandra hela dagen. vi åt mat o hade ljus tända med, as mysigt :) sen hände inte så mycket, tog det lugnt bara. jag har hjälpt mamma lite med att rensa kläder, hon som säger att hon inte har några...det blev att slänga ca 5 ullaredspåsar med kläder? och hon har ändå lika mycket kvar typ hahaha:) sjuk.. nu har min älskling åkt hem :( eller han gjorde det för ett tag sen, saknar honom redan, min ängel! men ska väl ta tag i Svenska arbetet nu tror jag, fan kärringen ger oss fullt med läxor!!!! 

har installerat om min dator med nu..eller mats gjorde det ;) så hoppas den går bättre nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0