begravning idag..

igår va det en helt vanlig skoldag, tråkigt o sånt där, hade tema dag sen vare inte så mkt mer ;) all svenska uppgifter ja hade kämpat med som vi skulle redovisa igår blev inte så, helt plötsligt fick vi vänta till nästa vecka om vi ville. stööörd kvinna! ajja efter skolan stack jag hem, va lite depresss men blev bättre sen, snackade med min fina dla med, saknar dig :) vid 8 tiden skjutsade mamma o mats mig till min babe, vi åt o sånt. aaaaaaas god mat fan! kyckling o massa =) vi myste o spela kort o lite sånt där. alltid bäst med min älskling! ♥ sen sov jag där! 

vaknade upp idag flera gånger men assan vägrade vakna så ja fick somna om haha, vid halv 11 tog vi bussen från honom , han stack till skolan och jag åkte hem. har precis duschat nu. är ledig från skolan idag för ska på begravning :/ undra hur känslan är där, har aldrig vart på begravning förr :| shiiiiit . men det ska nog gå bra. nu ska jag fixa klart mig. pusssss<3

hope you are fine up there in heaven ♥ 
we miss uuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0