åh fyfan vilken kväll!!

igår va en så värd kväll som det kan bli, helt underbart med underbart folk! en kväll ja kommer minnas ;)

firade ju somsagt savanna igår, när vi kom dit va inte så mycket folk där fast de rullade in sakta men säkert ! savanna kom dit med taxi efter ett tag så när hon kom där stog vi alla beredda med kamera och började sjunga för henne, hon va så jävla snyggg!! ;) träffade massa människorr,  sånt folk man inte känner och folk man känner! hade en helt klart underbar kväll och ångrar inte en sekund att jag gick dit alltså ;) massor med musik, DJ och allt sånt, alla dansa o shit. nyktert kan jag säga att det inte var där iallafall hahaha ! :D satt och pratade med allt möjligt folk där, blev lite mycket dricka kanske? men det va fan länge sen jag festa och drack överhuvudtaget så det var värt det! Alice kompis kom o hämta oss och elin med bil sen lite senare o släppte av oss i stan, fyfan vad det snurrade i huvudet alltså och fan va halt det va på vägen, fast kul hade ja iallafall där i svängarna, hade ju glömt stänga dörrfan med så satt och höll i den :D ! sen satte vi oss på mc för hade ju precis missat bussen , inte förvånad =) men stack nästan direkt. och min bussresa va inte så rolig hem, jag somnade på bussen och åkte förlångt..glömde gå av :( fast vaknade av att cicci och hennes kille banka på rutan , tur att någon brydde sig iallafall annars hade jag nog aldrig vaknat :P natten va kanske inte världsbäst fast jag sov gott, enda till halv 9 typ för då vaknade jag och mådde inte så bra haha. så den här dagen går till att vara bakis...mindre bra ;)

bilder kommer senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0