vilket jävla väder..

kollade på american virgin igår innan jag somnade, somnade typ i slutet av filmen och vaknade upp av att ja slog i huvudet i datan hahaha, så ja stängde av och somnade om igen för skulle inte kunna vara vaken mer kände jag, och då va väl klockan mellan 4 och 5 tror jag. 

vaknade för ett par timmar sen, har inte gjort speciellt mycket, ingen är hemma så undra vart dom är? mamma svarar inte på mina sms heller :) menmen skitsamma bara skönt att vara själv hemma, skulle träffat min älskling idag men får se hur det blir med det, och annars ska ja va med tjejerna, men får se hur det blir med det för vädret verkar hindra oss från att göra något kul...menmen nu ska jag kolla på nån annan film och sen ska jag gå och duscha och så får vi se vart dagen tar mig, har precis snackat lite i telefon med erika oxå  ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

De var med mig :P

2010-05-13 @ 16:16:18
URL: http://maddepadden.blogspot.com
Postat av: alexandra

jaha är du i linköping igen ? =)

2010-05-13 @ 16:34:50
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0