underbart!

skolan idag va underbar alltså, hade vanliga lektioner fram till lunch, har inte gjort nåt
som är jobbigt idag eller haft jobbiga lektioner heller. som vanligt tog jag jossan lara
elin och carro fram rullstolarna och åkte runt på dom hahaha, fyfan alltså med er går
det verkligen inte att ha tråkigt, armin va även med oss ett tag för han va tvungen att
skjutsa jossan :D fyfan vad han körde, vi va skit nära att krocka flera gånger, idag hade
jag elin som skjutsade mig med, fan va de gick snabbt ;) vi åkte runt lite överallt, sen
tog vi även en åktur ner till stan haha, ae fan va roligt det var, men då va farre med ist för
armin ;) åkte runt lite där, fick lite blicka av folket men vem bryr sig? vi har ju kul bara :D
sen hade vi håltimma i 2 timmar tror jag det va, de va då vi åkte runt på rullstolarna o bara
relaxade lite, satt i metodrummet själva o lekte med alla saker som fanns hahaha, försökte
lära oss hur man tog blodprov o sånt men de funka inte, sen hade vi praktisk lektion med sally
fan bästa läraren asså hon e så snäll :o de va halva klassen bara eftersom att halva va direkt
efter lunchen, fick va med lara carro jossan o elin som vanligt =) vi fick lägga om sår på varandra
inte de roligaste kanske men vi tog de lugnt o chillade bara, vi är duktiga vi som kan sånt där ;)
lurade min älskling att ja opererat och låg på sjukhus hahahah, stackarn gick på det, sorry!
slutade vid 3 ungefär, gick på stan me carro efter och köpte morsdag present till mamma som är
på söndag, ikväll blir det att va med mina bästa tjejer, förfest hemma hos amanda och sen drar
vi till hamnfestivalen senare ikväll tror jag om det fortfarande är fint väder.

idag får ni bilder & videos oxå från dagen

Kommentarer
Postat av: Leanderfride

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-06-21 @ 11:24:35
URL: http://leanderfride.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0