typ sjuk ?

somnade kl 10 igår, känns så skönt att sova tidigt för då får jag mer
sömn än vad jag brukar få, för brukar ju lägga mig ganska sent
men igår somnade jag vid 10 och hade precis druckit mitt älsklings
te och massa vatten, hoppas min förkylning går bort snart!!! :(

idag vaknade jag vid kvart i 7 iallfall och märkte att alla andra sov
så blev att väcka dom o så tog jag på mig lite kläder o gick till bussen
direkt när jag kom till skolan hade vi nationellt prov i engelska, hör&läs delen.
det gick inte så bra direkt, men får väl iaf hoppas att jag får g...de där är inte
min starka sida direkt. iaf sen hade vi matte och lunch men mådde inte så bra
så stack hem  men hade ju lovat erika att sola med henne så stack till ljunkan
efter ett tag och väntade på henne för hon va så seg, träffade även min
bebis assan där och massa annat folk, hoppas jag smitta er alla där nu :D
sen stack vi och solade i stan på squash center som vanligt, sen tog vi bussen
till ikano där vi köpte korv och cola:D sen stack jag och köpte min kära foundation
som var slut. och erika fyfan du är så störd, inte skrattat så mycket som jag gjorde
åt dig idag, idag lyckades du verkligen göra min dag hahah fick tillomed ont i magen
så mycket skratta jag. och nu sitter jag iallfall hemma och har precis ätit.
ska vila så jag orkar med skolan imorgon, orkade verkligen inte vara kvar idag så
får se hur dagen imorgon ser ut! menmen nu ska jag sätta på en film eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0