todaaaay

idag vaknade ja upp pigg och glad, mådde faktiskt bra! dagen efter brukar inte vara den bästa men den här dagen var faktiskt helt okej, vi fixade oss lite oså, sen tog vi bussen till stan, träffade sahar saimon och daniella på bussen, sa hejdå till dom och sen fortsatte vi gå runt lite på stan, amanda skulle växla pengar i forex så vi va där o fixade lite oså, sen gick vi runt, träffade becka med, gick runt med henne, stack till mcdonalds oxå. vädret var helt underbart idag, sol och värme, de gillar vi ;) köpte även en byxdress på bikbok, and im in love! älskar den verkligen. lägger upp bild senare på den, och bilder från gårdagen när amanda skickar dom ;) hittade inte så mycket mer på stan, men ska dit i veckan igen och kolla lite mer, måste ha en ny bikini eftersom att min är förliten.. -.-  iaf, vid halv 5 tog vi bussen hem och nu sitter jag här, snart kommer väl erika hit också. vid halv 7 drar vi till valla och umgås med gamla klassen, aldrig haft en sån underbar klass, saknar den, 9an var bästa tiden !♥ vi ska grilla oså, senare ikväll åker vi in till stan o gör en grej med sahar och amanda. sen tror jag att vi drar hem till danne i ryd o umgås med dom lite, länge sen man va med alla dom där :) men får helt enkelt se hur det blir med det, tar det som det kommer. nu ska jag äta något, är svin hungrig !


sahar gjorde ansiktsmålning i MC för 40 kr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0