söndag...depress...

det var helt underbart att träffa gamla klassen, speciellt mina flickor ullis och dom! saknar dom enormt mycket, tiderna med er va bäst, inga problem eller nåt..men iallafall när vi kom dit höll dom på att starta grillen, men de gick inte så bra så det fick ta sin tid! stog och snackade med alla saknade som man umgicks med förr! när grileln börja funka börja vi grilla massa gott, fyfan va gott det var alltså, stog och snacka massa minnen med alla, typ hjälpgruppen i spanska med titz, där jag, viktor, oscar och matte gick för vi va så dåliga hahahah! men iallafall vi satt o snacka massor om gamla tiderna i rydsskolan, om hur de går nu för oss alla oså. de va väl nice o veta massor :) måste göra om den här dagen alltså! hade massor med mat, chips, godis, läsk oså! några körde brännboll, ja och erika kollade på för vi har inte riktigt rätt kondition hahah. sen satt vi o snacka massa, sen körde vi kubb och ja måste säga att jag är GRYM på det! sen gjorde vi väl inte så mycket mer? rökte vattenpipa också, sen efter ett tag kom jonathan och bahman också. satt och snacka lite med dom, sen börja de bli för kallt och de kom massa mygg så de flesta drog hem, kom väl hem vid 12 tiden tror jag. jag och erika gick hem hit till mig. gick o la oss en stund tills amanda och sahar ringde och sa att dom va här utanför mig så vi gick ut till dom sen tog vi en tur hem till danne wingstål och där va det röjj, dom som va där va adam danne dylan danne ashti sharbel ibbe sebbe och vi tjejer ;)  vi gjorde väl inte så mycket, lyssna på musik, snackade, kolla på tv, satt vi datan, åkte moppe,  några drack. sen va det inte så mycket mer, men de va ändå chill och kul där. vet inte hur men tiden gick jäkligt snabbt, vi kom dit vid halv 1 ungefär tror jag, sen va vi där enda till 5 på morgonen tror jag?!?! då började alla gå hemåt, så vi gick hem med alla sen kom jag och erika hem så gick vi och la oss! men jävlar va ljust det var ute då..tur att vi hade dragit ner rullgardinen.


IDAG
vaknade vi vid 12 tror jag? har väl inte gjort så mycket, erika åkte hem för några minuter sen, och senare kommer assan hit, saknar honom!♥

Kommentarer
Postat av: Steffenadine

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-09-07 @ 12:54:11
URL: http://steffenadine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0