ovärt

innan jag somnade igår satte ja på tv:n och kollade lite, såg ett program om bröst, haha dom hade enorma alltså, såna som vägde 4kg på varje sida, sjukt vad jobbigt att bära dom alltså, och men dom blev typ sjuka av det så..men ser ju hur det går, deras hjärna svullnade och de kunde inte böja sig eller något. aja...
ställde min mobil på kl 6, för att jag ska vakna till lite, men sen somnade jag igen och vaknade vid 7 av att mamma ringde så blev att gå upp och ta på mig kläder och fixa lite sen gå till bussen. orkade inte cykla och skulle nog inte hinna till nationella så jag tog bussen, hade ett busskort med 18 kr på som tur va (y) menmen sen iaf hade vi nationella och det gick väl helt okej, känns som det gick ganska bra faktiskt men vem vet.. :) sen hade vi svenska och sen lunch och sen medicinsk grundkurs där vi oxå hade prov, det gick oxå bra faktiskt, fick sluta när vi va klara så tog bussen med carro till rese vid 1 typ och så åkte jag hem, träffade min älskade saknade diana på bussen till ryd. fan va länge sen man såg tjejen alltså! saknar tiderna :) menmen, nu är jag iallfall hemma och får se vad ja gör sen, har städat lägenheten lite så snäll som jag är. ikv blir det att va med mina älsklingar erika och sahar ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

saknar dig med bulle <3

2010-05-13 @ 14:05:09
Postat av: alexandra

iloooveyou<3

2010-05-13 @ 14:16:19
URL: http://alllleexxx.blogg.se/
Postat av: Diana

loooveuto <3

2010-05-13 @ 17:06:23
Postat av: alexandra

<33333333333

2010-05-13 @ 18:37:52
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0