nyvaken

hos amanda igår , haha fyfan vi va sjuka, gjorde värsta videorna.
gick ner i emils rum o där gjorde vi lite hahaha fyfan sjuka är vi,
o dla? hahahahah, nej mer mer!!! man kan inte ha tråkigt med er!
efter ett tag kom ollis och allan o hämtade mig erika och dla, så vi följde
med dom till skägget o chillade med dom hemma hos allan.
där bjöds det på malibu men tog inte nåt typ, hahahah ae fan va roliga
dom va när dom berätta massa grejjer asså, fyfan hahahahah...
vid kvart i 1 började vi gå hemmåt mot ryd, dla tog bussen från skägget,
och ja o erika gick hela vägen, duktiga ;) vid amanda tog jag min cykel
och cykla hem och erika gick nånstans :D somnade direkt när jag kom hem
glömde ta ut linserna och ta bort sminket, men vaknade sen vid 4 tiden tror
ja det va av att mamma kom in, så gick o tog bort sminket o allt sen somna
jag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0