måndag

en helt vanlig dag i skolan, va hur trött som helst, höll på att somna på vissa lektioner.
malin va hög elle nåt, tjejen e sjuk alltså hahaha ;) iaf vi hade de vanliga lektionerna sen
på sista lektionen hade vi praktiskt arbete, skulle lära oss att ta blodprov elle nåt i låtsas
armarna, så skulle ja o elin sprita våra händer men själva pumpen funkade typ inte så jag
bad elin klämma lite löst på påsen med spriten i , tror ni inte hon tar i som fan så den spricker?
jo haha, jag fick handsprit över hela mig, ansiktet, håret, kläderna, golvet, någras väskor HAHAH.
fyfan alltså ja kunde verkligen inte sluta skratta! iaf efter skolan tog jag bussen till rese och mötte
erika där, så tog vi 1an till skäggetorp för att hämta mitt nya ID kort, passade även på att köpa
oss en kall cola, ohhh va gott det va! tog bussen till stan sen, träffade adam på bussen ;) sen
gick vi och solade, måste bli bruun till sommaren ;) efter att vi solat gick vi lite på stan, sen tog vi
bussen hem igen, erika åkte vidare till sahar o ja gick hem o lämna mina grejjer, sen efter ett tag
gick ja ut och mötte dom igen, vi va ute o gick lite i ryd, satt i parken o bara tog det lugnt ett tag.
det va nice, satt o snackade om allt mellan himmel och jord, efter ett tag kom ali dylan och adam,
vi va med dom, snackade o bara tog de lugnt, efter nån timme stack adam och ali, så jag sahar erika
och dylan gick runt lite, satte oss och snackade o sånt. sen stack han med o efter de började vi också
gå hemmåt, och nu sitter jag här nyduschad;) ska väl snart lägga mig i sängen, smsa lite oså!

och assan, ladda på din mobil nu nu nu nu!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0