LÖRDAG

vaknade upp vid halv 9 ungefär, dagen började med att snacka med amanda och evelina om allt som hänt igår/inatt haha fan vad man skrattar åt allt asso, saker man inte ens visste om som man får veta om dagen efter :) menmen det är väl kul att nån lever livet iallafall! sen stack jag och amanda hem till henne och la oss lite, sen gick vi upp, och erika kom även till oss efter ett tag. amanda gick o duschade så jag passade på att städa lite i hennes rum efter som att nån av oss råkat dra in 50 kilo grus hahahah. började må dåligt helt plötsligt men det gick över, sen gick vi hem till mig så jag fick duscha o ta på mig fresha kläder också. sen stack vi till mc o tjockade oss och sen tillbaka till mig, sen efter ett tag kom victor assan anonym och sahar till mig ;) tog de lugnt o alla bara låg i sängen haha, sjukt trötta och de kändes som om det va söndag..sen efter ett tag kom dla oxå, stackarn trodde att vi va hos amanda så hon åkte dit men sen kom hon iaf hit :) vi gjorde inte så mycket, efter ett tag stack vi till amanda o bara tog det lugnt, hon va själv hemma, kollade på film, snackade, och rökte vattenpipa. gjorde inte så mycket mer, satt mest i amandas rum med dla och sahar o snackade :D sen tröttna vi på att va där efter ett tag och så kom amandas mami hem oxå, så vi gick till mc o gjorde inte så mycket, några åt lite oså. och då åkte även dla och victor med sista bussen hem, assan och anonym skulle ta nästa , men kom det nån? nej hahah det va fan röd dag och de visste vi inte..stackarna alltså, men efter ett tag stack sahar hem och sen amanda. så jag erika anonym och assan satt kvar där ett tag, sen gick jag och erika oxå hem, va skit trötta alltså. erikas mamma kom och hämtade henne. och jag gick in och la mig, va verkligen jätte trött. somnade nästan direkt efter att jag hade ätit lite :*



















Kommentarer
Postat av: aaaaaamanda

HAHAHAHAHA fyfan vilken bild, den sista, fyfan :D härlig lördag bebisaaaar <3

2010-05-02 @ 22:50:13
URL: http://manduuuw.blogg.se/
Postat av: alexandra

HAHAHAHAH (K)

2010-05-03 @ 17:32:20
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0