lonley..

assan kom till mig vid halv 8 ungefär, vi gjorde inte så mycket, kollade på film och myste :) alltid lika mysigt höhö. 
men aja, vi kollade på Black Hawk Down. han tog bussen för typ 30 min sen, sista så...aja nu är jag ensam här känns helt lonley att vara ensam fan, saknar han redan :) aja nu ska jag gå och duscha och sen blir det att sova, och imorgon är det friluftsdag, fan va jobbbbbbbiiigt, åka enda till vidingsjö och måste ta tidiga bussen som går vid halv :( tycker grovt synd om mig själv, och lara den jävel försökte lura mig att ta bussen från mig kvar över 7 HAHAHAHA men nejnej jag kom på henne, ganska grovt alltså x) aja nu ska jag gå och duscha och lite sånt där :) possss


jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på ♥

Kommentarer
Postat av: assan

<3

2010-05-10 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0