igår!

skrev inget om igårkväll efter att assan kommit hem men när han kom hem tog vi det lugnt, kollade på film och myste lite ;) fick ett tråkigt samtal av mamma... :(  menmen life goes on, men vår älskade hund kommer alltid ha en stor plats i hjärtat..kommer kännas så tomt utan honom när ja är hos pappa..=(  ♥ menmen, assan skulle följa mig till bussen i majelden, såklart missar ja den, så han va så gullig och gick med mig till stan, pratade i telefon med pappa samtidigt, lite jobbigt samtal men i love him. menmen, fan jag och assan hade sån jävla tur, det va 1 min kvar tills min buss från stora torget gick sån jäkla tur vi hade där ;) sa hejdå till assan och sen gick ja till bussen! gick och duschade direkt när jag kom hem och sen gick ja o la mig...ingen bra natt dedär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0