i skolan

med mina älsklingar elin malin och carro. sitter i datasalen och har precis haft matte, fyfan hahaha tror inte jag har skrattat så mycket i skolan på länge alltså, matteläraren fick DAMP o hoppade o hade sig o skrek på oss? fan va rädd jag blev ja tror hjärtat gick upp i 800 alltså! ingen av oss va beredda på att han skulle få damp så alla hoppade typ till, HHAHAHAH ae de går inte att beskriva händelsen alltså, o carro stackarn satt o skakade hahah=) jaja de här kommer vara något jag skrattar åt hela dagen alltså, han skrämde skiten ur mig! han såg ut som en liten barnunge som inte fått som han vill elle nåt. menmen nu har vi lunch och vi ska ner o äta fiskgratäng, usch...o sen har vi svenska, arl (el labb) och sen medicinskgrundkurs där vi har prov...får se hur de går ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA han flaxade som fna! :D haha pussss <3

2010-05-25 @ 19:11:34
URL: http://aallvvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0