hungrig till 100000

tog bussen som gick kvart över 12 till skolan, skulle haft social omsorg fast
första lektionen va vi i aulan hela tiden och gick runt bara, åt massa godis
och jordgubbar, fyfan vad gott det var! men mig mage höll på att sprängas!
sen skulle vi ha andra lektionen fast morgan kom typ 30 min sent och när han
kom precis så gick brandlarmet så vi fick dra hem istället:)
tog bussen till stan för att gå och möta assan och malin som satt i stan i solen.
fan vad varmt det var idag alltså, sjukt skönt vare! men så jävla ovärd dag i skolan
hahah aja satt i stan med dom ett tag, sen kom erika efter ett tag, vi satt där och
chillade, sen kom hassan. vi gick runt lite o gjorde inte så mycket. erika och malin stack
efter ett tag och sen kom sahar :) vi satt o chillade lite sen tog jag och sahar bussen
hem till ryd, gick runt lite o chillade o snackade massor! sen träffade vi ala, gick runt
med honom ett tag, vi följde sahar hem sen gick han med mig en bit och nu är
jag hemma, ska äta nu, är hur hungrig som helst alltså, ni anar inte... :( ikväll
kommer väl min lilla bebis hit tror jag om det blir så :) annars vet jag inte ska väl ut
med amanda ett tag och snacka lite med henne om allt och inget.
tog bussen som gick kvart över 12 till skolan, skulle haft social omsorg fast
första lektionen va vi i aulan hela tiden och gick runt bara, åt massa godis
och jordgubbar, fyfan vad gott det var! men mig mage höll på att sprängas!
sen skulle vi ha andra lektionen fast morgan kom typ 30 min sent och när han
kom precis så gick brandlarmet så vi fick dra hem istället:)
tog bussen till stan för att gå och möta assan och malin som satt i stan i solen.
fan vad varmt det var idag alltså, sjukt skönt vare! men så jävla ovärd dag i skolan
hahah aja satt i stan med dom ett tag, sen kom erika efter ett tag, vi satt där och
chillade, sen kom hassan. vi gick runt lite o gjorde inte så mycket. erika och malin stack
efter ett tag och sen kom sahar :) vi satt o chillade lite sen tog jag och sahar bussen
hem till ryd, gick runt lite o chillade o snackade massor! sen träffade vi ala, gick runt
med honom ett tag, vi följde sahar hem sen gick han med mig en bit och nu är
jag hemma, ska äta nu, är hur hungrig som helst alltså, ni anar inte... :( ikväll
kommer väl min lilla bebis hit tror jag om det blir så :) annars vet jag inte ska väl ut
med amanda ett tag och snacka lite med henne om allt och inget.













ett video klipp kommer upp senare när jag vet hur man gör hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst du och assan är tillsammans eller hur?:D

2010-05-06 @ 19:58:15
Postat av: alexandra

ja det är vi, vem fan är du ??????

2010-05-06 @ 20:38:48
URL: http://alllleexxx.blogg.se/
Postat av: malin

hahahah fuck you för bilderna! vänta bara

2010-05-07 @ 12:57:45
URL: http://ballesblogg.blogg.se/
Postat av: alexandra

puss <3

2010-05-07 @ 19:22:49
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0