hos sahar

igår: jag och erika åkte in till stan och mötte sahar, sen träffa vi även på jeremie oxå, åkte lite på hans skateboard eller longboard eller va det nu va haha, fyfan trodde jag skulle slå ihjäl mig men de funkar ;) sen gick vi till trädgårn lite snabbt, kollade läget oså, sen gick vi till trädgårdstorget och tog bussen därifrån till ekholmen och stack till erikas farmor och farfar, åt bullar hahha :D de va gott iaf, sen tröttna vi för det va så jävla tråkigt där så vi åkte hem till ibbe i stan, va med han lite, åt chips oså, fetttttttt gott haha :D jävla djur är vi alltså, höll även på med hans massage grej, fett skönt alltså, skulle behöva ha den på ryggen varje dag. vid 1 tog jag och erika bussen hem, och sahar gick vidare till sin buss :) vi gick typ och la oss direkt, va sjukt trötta, men skönt att sova fan. skönaste sängarna  vare  :D

idag: vaknade vid 10 typ av att det va så vaaaaarmt i rummet, jag höll på att dö av värme, men de blev kallt  sen efter ett tag för er som bryr er ;) vi åt pizza till frukost, tog på oss o lite och sen tog vi bussen in till stan och sen gick vi och solade en snabbis, åkte hem senare och lämna grejjer och stack hem till sahar. sitter här hos henne nu, vi har snackat oså, chillat o massor, ätit o allt som går haha...erika åkte precis så bara jag och sahar här nu, ska väl snart gå hem för assan kommer senare  :) fan orkar verkligen inte skolan imorgon, börjar tröttna rejält mycket nu alltså, men inte långt kvar som tur är!


aja bilder kommer senare ikväll när jag kommer hem eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0