hos min ängel

linda kom till mig vid halv 5 ungefär, vi fixade oss lite och sen tog vi bussen
in till stan för att gå på bio med samme och assan :) de va myyyyyyys
vi såg på terror på elm street, den va inte så läskig som alla säger att den är
men lite läskig va den faktiskt, jävla assan som skrämde mig hela tiden bara..
menmen, filmen va bra ;) den slutade runt 8 typ så då gick vi och mötte dla
och sen gick jag linda och dla till bussen mot ryd, linda åkte hem och ja o dla
åkte vidare till amanda bebis som ska bort inatt o va borta en hel jävla vecka!
är här med erika sahar amanda o dla, mina brudar♥
får se vad vi gör, blir nog mest att sitta och snacka, skriver mer senare, puuuusss



hahah fyfan, sahar och ja skrämde skiten ur varann typ nyss, fyfan va rädda vi vart
för varandra alltså, ja fick hjärtattack men reagerade inte lika snabbt som hon haha
menmen, har nog alltid vart lite efterbliven av mig, faaaaaaaaaaan dej, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0