hos min älskling

hade kursprov i svenska idag blev inte hel klar så ska forsätta imorn, världens godaste mat va det i skolan:D sen hade vi brandutbildning de va nice, bara att han som snackade med oss stammade som fan, fett synd om honom för vissa garvade som fan, men vene tror inte han fattade att de va åt honom vi garvade. stack med elin och malin till stan o bytte ett par skor åt mamma, så nu är det gjort ;) ohhh fyfan vad varmt det va ute alltså, kändes som att det va sommar på riktigt nu!! höll på att svimma, det va sjukt kvavt...sen tog ja bussen till majelden hem till min älskling, han mötte mig vid busshållplatsen och sen gick vi hem hit o kollade på film. ajja ska dra o göra nåt nu, hajdo



älskar dig alex men du är inte modell 2010 utan 2007 då va du modell det e min tur o glänsa biiiacchhh love uuu:D//assan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0