hemmma nu

va som sagt hos amanda, efter ett tag kom karina dit oxå, vi chillade sönder, kollade på bring it on , fan den filmen är bra alltså. sen stack karina med sista bussen vid 11 typ, så jag och amanda gick ut o va med emil jocke o axel ett tag sen gick vi in o gjorde inte speciellt mycket. gick ner i emils rum och kolla när de körde nåt tv spel =) men fan va tråkigt de va, så jag och amanda gick upp i köket och gjorde kladdkaka smet och åt hahah tjocka jag vet..men det var gott asså. gick in till hennes rum o gjorde inte så mycket, sen skulle axel och jocke hem så jocke skjutsade hem mig på moppen, tack! :) orkade inte cykla hem i mörkret och så va min cykel helt jävla blöt så han sa att han kunde skjutsa hem mig. och nu är jag hemma, funderar på att sätta på någon film? aja får se vad jag gör, annars går ja och lägger mig, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0