hemma från stan...

åkte till skolan, gjorde inte så mycket och de va inga jobbiga lektioner.
förutom svenskan som vi bara satt och skrev massor "/ ajja slutade
efter lunch iaf vid 11.40. stack till stan med hanna och felicia efter skolan
sen stack hanna efter ett tag o ja o felicia gick runt lite, köpte ett par
sköna byxor som gå lite längre än knäna & en rosa klänning ;)
vill ha en svart också, men får se om jag köper den oxå. iaf sen träffade
jag och felicia sahar oxå, saknad flicka dedär. gick runt lite med henne
de finns inte mycket i stan längre alltså, eller ingenting som man fastnar
för iallafall, de e jävligt urplockat överallt, jag som ville ha byxdress i bikbok
så va de slut :( men jaja, är hemma nu iallafall ska snart dra och äta, kanske
städar lite oxå som mamma bad mig göra.  senare kommer assan hit med.
men nu måste jag draaa mig, herraaa


Kommentarer
Postat av: sofia

snygga saker :)

2010-05-26 @ 17:23:24
URL: http://sofiamariaroberttson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0